Қазіргі қоғам мемлекеттік құрылымдардан халыққа көрсетілетін қызметтердің жоғары тиімділігі мен қолжетімділігін талап етеді.
Мемлекет азаматтарға ұсынатын қызметтер халықтың өзекті қажеттіліктері мен үміттерін ескере отырып әзірленуі және ұсынылуы тиіс. Әлемде болып жатқан қарқынды өзгерістер жағдайында мемлекеттік қызметтер көрсетуді жетілдіру мемлекеттік басқарудың ажырамас бөлігіне айналады.
Цифрландыру және автоматтандыру саласындағы елеулі жетістіктерге қарамастан, мемлекеттік қызмет көрсету жүйелері әлі де бірқатар проблемаларға тап болуда. Мысалы, қазіргі заманғы IT-шешімдерді енгізу мемлекеттік қызметтерді алу рәсімдерін едәуір жеңілдетуге және жеделдетуге мүмкіндік береді. Қызметтің төмен деңгейі және жұмыс нәтижелерін жарияламау көбінесе наразылыққа әкеледі. Барлық азаматтар цифрлық қызметтерге бірдей қол жеткізе бермейді, әсіресе шалғай немесе ауылдық жерлерде.
Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру, көрсетілетін қызметті алушылардың құқықтарын барынша толық іске асыру және заңды мүдделерін қорғау, көрсетілетін қызметті берушілер қызметінің тиімділігін арттыру үшін жағдайлар жасау мақсатында Батыс Қазақстан облысы бойынша Мемлекеттік қызмет істері Агенттігінің Департаменті мемлекеттік қызметтер көрсету процесіне тұрақты негізде талдау жүргізеді.
Талдау кезінде мемлекеттік қызмет көрсетуді жетілдірудің заманауи тәсілдері қолданылады.
Мысалы, қазіргі заманғы IT-шешімдерді енгізу мемлекеттік қызметтерді алу рәсімдерін едәуір жеңілдетуге және жеделдетуге мүмкіндік береді. Мемлекеттік қызмет порталдары, мобильді қосымшалар және чат-боттар азаматтардың сұраныстарын онлайн режимінде өңдейді, бұл күту уақытын азайтады және өтініш беру процесін жеңілдетеді.
Қызмет көрсету үдерісі туралы деректерді жариялау, сондай-ақ мемлекеттік органдар жұмысының нәтижелері азаматтардың сенімін арттыруға ықпал етеді. Кері байланыс механизмін құру әлсіз жерлерді анықтауға және халықтың қажеттіліктеріне жедел жауап беруге көмектеседі.
Мемлекеттік қызметтерді жетілдіру пайдаланушы тәжірибесінің қағидаттарына негізделуі тиіс. Бұл интерфейстердің қарапайымдылығын, ақпараттың қолжетімділігін және пайдаланудың қарапайымдылығын қамтиды. Пайдаланушы жолдарын зерттеу және фокус-топтарды ұйымдастыру ыңғайлы және тиімді қызметтерді құруға көмектеседі.
Болашақта жасанды интеллект пен үлкен деректерге байланысты бағыттардың одан әрі дамуын күтуге болады, бұл азаматтардың қажеттіліктерін болжауға және оларға сәйкес Қызметтерді бейімдеуге мүмкіндік береді. Сондай-ақ, азаматтарды консультациялар, сауалнамалар және бірлескен жобалар арқылы мемлекеттік қызметтерді әзірлеуге тарту процесі маңызды аспект болады.
Мемлекеттік қызметтер көрсетуді жетілдіру-мемлекет тарапынан да, қоғам тарапынан да күш-жігерді талап ететін кешенді және көпжақты процесс. Заманауи тәсілдерді іске асыра отырып, азаматтарға қызмет көрсетудің тиімді, ыңғайлы және қолжетімді жүйесін құруға болады, бұл сайып келгенде мемлекеттік институттарға деген сенімді арттырады және халықтың өмір сүру сапасын жақсартады.
Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің
Батыс Қазақстан облысы бойынша департаменті