«Қазіргі кезде ең сұранысқа ие қызметтерді смартфон арқылы алуға болады. Өткен жылмен салыстырсақ, оларды қолдану 17,5 % өсті.
Сервистердің Халық және Каспий сияқты танымал платформаларда болуы аталған көрсеткішке оң әсерін тигізді. Сондай-ақ 9 мемлекеттік қызмет түрін халыққа қызмет көрсету орталығына бармай-ақ, бейне-қызмет арқылы алу мүмкіндігін іске асырдық. Жыл соңына дейін олардың санын 44-ке дейін жеткіземіз», - деді Б. Мусин.
Оның айтуынша, халыққа қызмет көрсету орталықтарын жаңғырту жоспар бойынша жүзеге асырылып жатыр.
«Қазірдің өзінде 8 жаңа фронт-кеңсе халыққа қызмет көрсетіп отыр. 2024 жылға дейін 115 халыққа қызмет көрсету орталығы жаңғыртылады», - деді министр.