Олардың мәліметінше, қалдықтар саны 40 пайызға азайды, демек туристер үшін азық-түлікті 40 пайыз аз сатып алуға болады.
Бұған турист Швед үстелінде тамақ ала алмайтын, бірақ даяшыдан көмек сұрауы керек болған кезде "табаққа қызмет көрсету" жүйесін енгізу арқылы қол жеткізілді. Бұл шара коронавирустан қауіпсіздік құралы ретінде енгізілді - бірақ түрік қонақүйлерінің мәлімдемесіне сәйкес, бұл үнемдеуге ықпал етті.
Нәтижесінде, қонақүйлердің тамақ пен жеуге болмайтын тағамды тұтынуы бірдей 30-40 пайызға азайды. Әзірге қонақүйлер мұндай таратуды тұрақты тәжірибеге енгізуге дайын екенін мәлімдемейді. Алайда, солай болып қалуы ықтимал.