22 Маусым 2021

 "Қамқорлық" қамқорын сезінген балғындар

Шоқтыбайға таза су келеді
22 Маусым 2021

Шоқтыбайға таза су келеді

Газетке қолдау білдірді
22 Маусым 2021

Газетке қолдау білдірді

Қазақ сыныптары көбеюде
22 Маусым 2021

Қазақ сыныптары көбеюде

Бала еңбегін қанауға жол жоқ!
22 Маусым 2021

Бала еңбегін қанауға жол жоқ!

Ғалым Тұрсынбаев: «Мемқызметкерлер жалақысы айтарлықтай жоғарылайды»
22 Маусым 2021

Ғалым Тұрсынбаев: «Мемқызметкерлер жалақысы айтарлықтай жоғарылайды»

29.04.2021, 22:48
Оқылды: 61
Қазақстандықтар арасында вакцина туралы жиі талқыланатын жалған нанымдар қандай?

«КАМЕДА» қоғамдық қорының директоры Махаббат Еспенова қазақстандықтар арасында вакцинация туралы жиі қойылатын сұрақтарды атады.

вв

«Біріншіден, вакцина ескі коронавирус штамында сыналған және мутацияға ұшыраған вирусқа қауқарсыз дегенді жиі естиміз. Екіншісі «Қазір вакцина алатын болсақ, үш-төрт жылдан кейін, тіпті келешекте қандай әсері болатынын білмейміз ғой» дегенге саяды. Кейінгі кезде «вакцинаның орнына жай сұйық егіліп жатқан жоқ па» деп сұрайтындар көбейді. «Нағыз вакцинаны сатып, бізге түсініксіз зат салып жатыр екен» деп сұраушылар көп», - деді Махаббат Еспенова елорда әкімдігі ұйымдастырған дөңгелек үстел барысында.

Қор директоры мұндай күмәнді пікірлердің бәрі мамандардың талқысына салынып, жоққа шығарылғанын айтады.

 

inform.kz

Ұқсас жаңалықтар Басқа да жаңалықтар
БҚО-да ковид қайтадан көбеюде

БҚО-да ковид қайтадан көбеюде

16.06.2021, 9:15

Бәйтеректе екпе алғандар сыйлыққа ие болады

Бәйтеректе екпе алғандар сыйлыққа ие болады

8.06.2021, 12:50

«Hayat Vax» қандай вакцина?

«Hayat Vax» қандай вакцина?

3.06.2021, 14:34

Қазақстанда 2,1 млн-нан астам адамға коронавирус вакцинасы егілді

Қазақстанда 2,1 млн-нан астам адамға коронавирус вакцинасы егілді

2.06.2021, 9:32

Қазақстанда қанша адам коронавирус вакцинасын алды?

Қазақстанда қанша адам коронавирус вакцинасын алды?

1.06.2021, 9:51

Вакцинацияның маңызы неде?

Вакцинацияның маңызы неде?

31.05.2021, 23:57

Қазақстанда бір күнде қанша адамға коронавирус вакцинасы егілгені белгілі болды

Қазақстанда бір күнде қанша адамға коронавирус вакцинасы егілгені белгілі болды

31.05.2021, 9:42

Қазақстанда коронавирусқа қарсы вакцинаны 2 056 768 адам салдырды

Қазақстанда коронавирусқа қарсы вакцинаны 2 056 768 адам салдырды

27.05.2021, 9:29

Қазақстанда 2 035 781 адам коронавирусқа қарсы вакцина салдырған

Қазақстанда 2 035 781 адам коронавирусқа қарсы вакцина салдырған

26.05.2021, 9:16

Қарағанды фармкешенінде қосымша 1,7 млн вакцина өндірілді

Қарағанды фармкешенінде қосымша 1,7 млн вакцина өндірілді

25.05.2021, 9:29

Қазақстанда коронавирус вакцинасының І компонентін 2 млн-нан астам адам салдырды

Қазақстанда коронавирус вакцинасының І компонентін 2 млн-нан астам адам салдырды

25.05.2021, 9:24

Вакцинацияға абсолютті қарсы көрсеткіш жоқ

Вакцинацияға абсолютті қарсы көрсеткіш жоқ

24.05.2021, 9:55

Қазақстанда КВИ-ге қарсы вакцина салдырғандар саны 2 млн-ға жуықтады

Қазақстанда КВИ-ге қарсы вакцина салдырғандар саны 2 млн-ға жуықтады

24.05.2021, 9:43

Қазақстанда қанша адам коронавирусқа қарсы вакцина алды?

Қазақстанда қанша адам коронавирусқа қарсы вакцина алды?

21.05.2021, 9:26

Вакцина салдырған 104 қазақстандық коронавирус жұқтырды

Вакцина салдырған 104 қазақстандық коронавирус жұқтырды